ინფორმაცია კომპანიაზე

ევროპული განათლების აკადემია ბიდისი
აღმაშენებლის 172
თბილისი,

ტელეფონის ნომერი: 593252508
Web: bdc-center.ge

კომპანიის პროფილი




სერვის პლუს (მომხმარებლების მომსახურება და სოციალური კომუნიკაცია)


განცხადების საიდენთიფიკაციო კოდი: 57624
ნახვების რაოდენობა: 10643
განცხადების კატეგორია: განათლება
მდებარეობა: ,
განთავსებულია: 2017-10-12
ბოლო ვადა: 2017-11-11

აღწერა

 სერვის პლუს (მომხმარებლების მომსახურება და სოციალური კომუნიკაცია) -არის ამერიკული სერთიფიცირებული კურსი.

პროგრამა მოიცავს: 
• გაყიდვების ხელოვნება;
• სერვის პლუს.
• პრეზენტაციის უნარი.
• მოლაპარაკების ხელოვნება.
თეორიულ სალექციო კურსს, პრაქტიკულ მეცადინეობებს, ამოცანებსა და ქეისებს, ტესტებს, მოდელირებულ თამაშებს.
ლექციები მიმდინარეობს უახლესი ციფრული საპრეზენტაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით.

როგორ მოვიზიდოთ და შევინარჩუნოთ კლიენტი.
ვისწავლოთ ნდობის გამოწვევა კლიენტში.
ვისწავლოთ მოსმენა
აქტიური მოსმენის 4 ძირითადი ხერხი.
თუ კლიენტი ტელეფონით რეკავს.
როგორ გავხადოთ კლიენტი ბედნიერი.
მომხმარებლის ტიპები.
კლიენტის ტიპების ინდივიდუალურ- ფსიქოლოგიური მახასიათებლები.
რატომ მიდის მომხარებელი ჩვენგან.
რთულ მომხარებელთან ურთიერთობა.
კომუნიკაციის ეტაპები.
რეალობის სუბიექტურობა.
სატელეფონო კომუნიკაცია.
კომუნიკაციის ბარიერები.
მოსმენის ტექნიკა.
შეკითხვის დასმის ტექნიკა.
საკუთარი ღირესბის გრძნობა.
კომუნიკაციის დონეები.
ტრანსაქციული ანალიზი.
შეხვედრები, მოლაპარაკების ხელოვნება.
თამაშის წესები გუნდისათვის.
პრეზენტაციის მომზადება.( უნარ ჩვევები)


თითოეული გაკვეთილი არის გამყარებული სავრჯიშოებით და მაგალითებით.

,,ევროპული განათლების აკადემია ბიდისი’’კორპორაციულ კლიენტებს ვთავაზობთ მეცადინეობის ჩატარებას ადგილზე მისვლით, თქვენს ოფისში (დროის დაზოგვის მიზნით) თქვენთვის სასურველ საათებში.

მის:აღმაშენებლის 172
ტელ: 251-47-30/593 000 684/5(93) 25-25-08 e-mail: bdc.academy@gmail.com
www.bdc-center. 




მთავარი     ჩემი ანგარიში     განცხადებების ძებნა     განცხადების დამატება     კონტაქტი   მოხმარების პირობები   საიტის რუქა